Válasz artur (2007-03-17 22:50:07) hozzászólására:
Nem tudom... Most olyan mindenből-elegem-van-depressziós-hangulatba-estem korszak van...
Majd elmúlik. Összeszedem magam.
😉
Válasz Titusz (2007-03-17 20:02:10) hozzászólására:
Uggyann 😛
Válasz The Kinslayer (2007-03-17 22:36:23) hozzászólására:
Szia!
Miből van eleged? Fejtsd ki bővebben. Érdekel, hátha megveszem.
:_((
Elegem van.
Válasz Crystalheart (2007-03-17 11:46:40) hozzászólására:
Most mit kell itt "cikizni" Crys?? 😛 - én is meg tehetném...
Hello!
A bántalmazás csak vicc volt. A kezdő viszont nem. Csak február óta van igazán jól működő gépünk és internet kapcsolatunk. A klaviatúra nem, csak a technikák és trükkök okoznak gondot néha, de tanulóképes vagyok és kitttttartóóóóó.
Üdv.
Válasz artur (2007-03-17 17:13:47) hozzászólására:
Dehogy bántunk! 🙂 Péntekenként este 7-től van.
Sziasztok!
Én majdnem minden este későéjjelig itt lógok a klubon, de nem tudtam a chat-ról, igaz, azt sem, hogy hogyan kell. Kezdő vagyok, ne bántsatok.
Üdv.
Válasz Titusz (2007-03-17 11:43:40) hozzászólására:
"Kirándultam egyet, rokonokat látogattam ma pedig buli, kis séta és utazás"
Ó te szegény :P:D:P:D:P
Ma megint nem tudok chat közelbe lenni... "bár ezt megszoktátok" 🙁
Kirándultam egyet, rokonokat látogattam ma pedig buli, kis séta és utazás
Bocsi, hogy idetolakodok, de, tudjátok, mindig szólok, hogy chat van ma este! Szóval, gyertek!
Válasz láva (2007-03-16 14:14:26) hozzászólására:
Én programozónak megyek, nekem nincs időm diákmunkára, ezért kell majd jó állást találnom. (Ráadásul nem is értenék semmihez a PC-n kívül, olyan diákmunka meg nincs :P) A programozói munka rendszerint kötetlen munkaidő, szóval majd megoldom. 😀 De meg is kell gondolni, hogy az ember hova megy el pénzt keresni. Ha többre is képes, akkor alamizsnáért akkor sem szabad, ha nyomorog... (Ah, kicsit dzsentri hozzáállás, de hát ez van... :P) Többet keresek - csak nem készpénzben -, ha a kertet alakítom. Megspórolom így az ácsot, a kertészt és a gazdát 😀